Vitlök i öronen!

Niklas ligger nu brevid mig i soffan med vitlöksklyftor lindat i toapapper i öronen,det skulle visst hjälpa lite mot öroninflammationen och jäklar vad det suger ut var,har bytt 1 gång redan så det verkar hjälpa iaf:P
Hoppas verkligen att han blir bra snart,det skär i mitt hjärta å se han må så dåligt!:(
Han fryser  men jag hoppas verkligen inte att han får feber oxå!

Ska väl plocka ihop lite och ta med mig Niklas in till sovrummet...om han inte vill sova i soffan,han måste ju sova med huvudet högt upp och då är soffan bättre faktiskt.
Nej nu har han somnat brevid mig....han är så himla fin min älskling,faaan vad jag önskar att han blir bra snart!!!

Kommer säkert inte kunna sova bra i natt heller,kommer väl oroa mig att hans ka dö i sömnen eller nåt så jag måste vakta han,hehe:P

Vill bara krama och pussa han men låter han sova<3





Vi två för alltid!!<3



Natti natt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad bra att det verkar hjälpa med vitlöken. Hälsa Nicklas och pussåkram.

2009-04-03 @ 12:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0