Sjuk!

Fy fasiken vad jag är förkyld,så jäkla drygt!:(
Niklas är hemma från jobbet idag  för han är oxå superförkyld,han ligger kvar i sängen och sover...lillbubbis då:P
Såklart så ringde dom ju från Indiska och frågade om jag kunde jobba idag men fick tyvärr säga nej även om jag verkligen behöver dom pengarna denna månad men mår verkligen inte alls okej!:(
När jag gick upp så sken solen och det gör den fortfarande,ser inte ens ett moln på himlen,så underbart!=)
Rullgardinen som Niklas satte upp igår funkar skitbra,blev så mörkt igår att vi skrattade lite,såg inte ett skit,haha:P
När jag vaknade i morse så trodde jag inte att solen sken så rullgardinen får VG+ av mig:P

Måste hoppa in i duschen nu snart,ska först in och hoppa i sängen på Niklas,haha:P
Nej då men jag ska in och pussa på han en massa först,sen snyta mig så hjärnan åker ut,kan inte ha så mkt hjärna kvar så mkt som jag snytit mig...så drygt att det inte blir bättre fast man snyter sig:(
Är väl Nellie som smittat oss med sina dagisbaciller eftersom hon var förkyld när vi hade henne förra veckan
Får se om vi tar tag i målningen av resten i vardagsrummet idag,hade vart skönt att bli klar med det:P
Hade dessutom en jätteläskig dröm inatt,lite scary men tur att det var en dröm!:P
Inte undra på att mina ögon var blöta och klibbiga när jag vaknade,jag som är expert på att gråta i sömnen,hehe.:P


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0