Jobb!

Var visst meningen att jag skulle jobba idag för det är ju mulet,hehe....fick ju jobb både idag och i månn....och fredag såklart(får gärna vara mulet dom dagarna med)...då har jag jobbat 7dagar i sträck....puhu vad drygt men det är ju pengar=), är ju iaf ledig både lördag och söndag,var länge sedan jag var det,ska till optikern igen på lördag och kika på mina nya linser och sen åker vi nog till Ikea en sväng,på kvällen har vi pratat om att vi ska gå ut,får se om det blir så men det hade vart kul....har inte vart ute sen i höstas så det kanske är dags nu:P

Anna vad in på jobbet igår,Gucci hade flyttat till en ny familj som bodde på landet,nånstans utanför Gävle....där kommer han få det så bra!
Måste ju erkänna att jag saknar han lite ibland,visst han var ju lite dryg och så men så himla snäll och söt.....sen saknar man ju han lite mer när man vet att man aldrig kommer att få träffa han mer....lite sorgligt:(
Ska fixa mig nu och åka till jobbet,ska visst komma en massa skor idag....I love shoes!=)







Hejsvejs!
Saknar dig bubbis!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0