Jääävlar vilket festande!:P

Vilket skämt....jag sitter här och Niklas har somnat i soffan,hehe....är väl inte vana att få lite alkohol i oss,ska jag vara ärlig så skulle jag oxå kunna somna nu,är så himla trött!

Idag var jag hos optikern,linserna såg bra ut så det var ju bra,beställde för 1 år nu på en gång,lika bra de:P
Sedan åkte vi till Valbo och Ikea=)
Hyllorna jag velat ha i ca ett halvår nu fanns ju inte nu heller så nu gav jag upp!...köpte ett par andra och lite färg så jag kan måla dom istället,köpte en svart byrå och nya svarta lampskärmar till sovrummet,badrumsmatta och lite köksgrejer och så blev det lite saker till  Nellie:P
Gick i köpcentret en stund,hittade inte ett jävla skit...tur är väl de kanske,hehe.....eller jo en skinnjacka för alldeless för mkt pengar...suck!varför ska dom vara så dyra?:(
Blev iaf lite nytt smink....köpte oxå en ampel med lila Penséer som sitter ute på balkongen....så fint så,nu måste jag åka till Bjurs snart oxå hämta hem balkonglådorna så jag kan börja köpa lite blommor och plantera=)
Åker nog dit i månn....Hoppas jag,saknar my family!!
Sedan åt vi kebab och så åkte vi hem.....igår så fyllde vi på spritförrådet för vi skulle ut ikväll men det verkar inte så,Niklas snarkar för fullt och här sitter jag snygg och festfixad,nya partyskor köpte jag igår oxå....får väl använda dom en annan gång då:P

Älskar det fina vädret vi haft idag,riktig sommarvärme....så himla underbart!!
Ska visst bli lika i månn så jag ska passa på att steka lite skinn på balkongen nån timme....kanske blir nån liten nyans brunare iaf,hehe:P
Ska väcka min andra hälft nu och fråga hur det blir,hade vart så himla skoj att gå ut....var ju i höstas sist så det är ju dax tycker man men samtidigt så skulle det vara sååå underbart skönt att sova för fy 17 vad trött jag är.....inte undra på när jag jobbat 7 dagar i sträck,dom ringde ju från Indiska i Borlänge idag och frågade om jag ville jobba där i månn men fick tyvärr lov att tacka nej,är helt slut!:(....jobbar ju hela nästa vecka oxå så lite ledigt vill man ju ha....sa iaf att dom gärna fick ringa fler ggr så jag hoppas på det,så har man ju typ 2 jobb,haha:P


Ha en trevlig kväll!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0