I´m good!

Har invigt mina nya löparskor för ca 1 timme sen,sprang inte så långt men jag gjorde det ändå,känner mig så himla duktig men fy faaan vad drygt det var.....men det är samtidigt en skön och härlig känsla:P
Känner verkligen i benen att jag har gjort nåt jag inte är van vid...tyvärr,hehe:P
Kommer säkert ha en sån jävla träningsvärk i månn:P

Har tänkt mkt på killen som ramlade i rulltrappan i gallerian i måndags,han dog i natt för en sån onödig jävla grej som att glida på rulltrappskanten,är man 14 år så tycker man ju att man vet bättre men men.....hans kompisar gör nog inte om det iaf!
Har legat blommor,ljus,nallebjörnar,brev och kort mitt emot Indiska idag...har varit fullt med folk där som sörjt Joakim som han hette...Hans bror stog där nästan hela dagen...stackars kille,jag skulle fan döö om nån av mina syskon skulle dö för att dom skulle spela lite coola inför sina kompisar!
Lite härligt när man ser ett gäng killar stå och krama om varande med tårarna rinnandes för deras kinder,inte ofta man ser det.....Dom är ju mänskliga dom med,hehe:P
Tänker mkt på hans familj.....att det händer så himla fort,att inte komma hem en dag och aldrig mer kommer komma hem heller...usch!
Man ska ta vara på dom dagar man har tillsammans för man vet aldrig när det är den sista!



ÄLSKAR MIN FAMILJ MEST AV ALLT,GLÖMT INTE DET!!!:p
Och Niklas med såklart!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0