Fin vårdag=)

Var länge sedan jag skrev nåt nu igen,får skärpa mig,hehe:P
Igår hade jag världens migrän,fy fan!....antog att det skulle bli väderomslag eller vad det heter,då brukar jag få ont i huvvet och visst var det soligt och fint väder när jag vaknade i morse...jag borde bli spådam eller nåt,haha:P


Igår hade vi fullt upp på jobbet,kom två pall med varor och det mesta var kläder...blev 5,5 vagnar med kläder och när jag gick hem vid 15 så var det 2 kvar,hehe....Kom en superfin klänning som jag verkligen fastade för och en supergullig blommig kofta...blir nog bara koftan eftersom att jag och Niklas måste spara pengar inför semestern.
Denna veckan hade vi lånat in en till extra tjej som egentligen jobbar i Blge,Hanna heter hon förresten,jobbade första dagen ihop i tisdags och det klickade direkt mellan oss.....lät ju som om vi blev kära,haha....nej men efter nån minut så kändes det som om vi hade känt varandra i flera år,vi hade så himla kul ihop=)
Hon jobbade med oss igår oxå eftersom att vi behövde hjälp med varorna,lika kul hade vi då=)
Så igår jobbade Anna,Hanna och Johanna....lite kul:P

Påsken har varit bra,har jobbat dom flesta dagar men man tjänar ju lite extra pengar=)
Äntligen är jag och Niklas friska oxå,han hör lite konstigt nu bara men han har inge ont eller rinner ur öronen längre så det är skönt,nu är han sig själv igen och det är underbart!=)
Har grillat med Åsa och Jerker förra helgen oxå....2ggr dessutom och det var så underbart jävla gott=)
Har ju varit så himla fint och varmt väder under påsken.....love it!


Ska göra lite armhävningar och lite magövningar nu innan jag lägger mig i badet,sen får vi se om jag tar en prommis upp till Niklas jobb för han ska tvätta bilen när han slutat:P
Sen åker vi kanske ner på stan för jag är så jävla peppad till att ut och springa,tänker på det varje dag men då måste jag ju ha ett par löparskor så vi ska ner och kika på Stadium om det finns några,hoppas jag hittar några för nu är jag så jävla ful,fet och äcklig....usch spy på mig!
Vi har pratat om att vi ska köpa gymkort oxå,får se hur det blir men jag hoppas faktiskt på det för nu är man ju på upploppet,nu är det fan snart sommar och jag som skulle vara thin and sexy då....känns som om det är sista chansen nu....blir både peppad som fan men ändå lessen för det här kommer säkert bli min fetaste sommar hittills!!:(


Ikväll blir det nog bio....nya Fast and furious filmen,vi fick ju biobiljetter av Niklas föräldrar i påskpresent=)
Så himla bra för vi har pratat om att gå på bio så länge men det har aldrig blivit av men nu så.....gratis dessutom!:P
Har inte varit på bio sedan 2007 så det är fan dax nu,haha!
Har kommit på att jag inte gillar mitt korta hår,det passar inte till mina klänningar,hehe....tycker det är finare med långt/längre hår när man har klänning,hehe....det är tråkigt:/

Klicka på bilden för att få den större:P




                  


Trevliga grillkvällar hos Åsa och Jerker=)


            

......och så  kärleksbilder på världens bästa par,hehe<3








 
....och så lite bilder på "Våran" Nellie,hehe:P










Nu ska jag fixa lite och träna,sen slappa i badet en stund:P
Miss you my love!<3


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0