En tidig morgon...

När Niklas och Nellie åkte i morse innan 07 så gick jag upp och släppte in mina kära katter,gav dom mat och sen skulle jag lägga in lite leksaker i Nellies rum men jag såg så mkt kläder på hennes golv så jag började sortera,la dom rena kläderna i hennes garderob och la dom lortiga i tvättkorgen,sen sorterade jag ur det som var för litet,får lägga det i en låda sen och spara....kommer väl fler barn nångång....I hope:P
Sen la jag mig i sängen igen med Mini kirri...låg i sängen några minuter innan jag kom på att det var onödigt att lägga sig,somnar jag så blir jag bara ännu tröttare när jag ska gå upp så jag tog täcket med mig till soffan och så låg jag och Elvis och kikade på Vakna med the voice....eller han sov på min mage,hehe:P
När det var slut vid 09 så ställde jag mig på crossen i 30 min och efter det så satte jag mig på balkongen i ca 40 min....men fick ingen färg,hehe....bara lite fräknar:P
Sen la jag mig i badet ett tag och nu sitter jag här....känner mig så himla duktig som gick upp så tidigt.....stolt att jag tränade iaf,hehe...det kändes verkligen i benen att jag var ute och sprang igår,hehe


Ska sminka mig lite nu och sen ska jag äta med Niklas när han kommer hem på lunchen,sen skjutsar han mig till jobbet....jobbar 13-18 det är inte så länge men ändå så drygt,jag får alltid stänga och jag är så jävla trött på det,har inte slutat tidigare på säkert 1 månad och så stänger jag varje dag nästa vecka med...suck!!
Längtar så himla mkt tills han kommer hem,saknar han sååå mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0