April!

Tänk att det är 1 april idag,helt otroligt hur fort det har gått,tycker att det var nyår för inte så länge sen,hehe
Försöker komma på nåt roligt skämt jag kan dra på Niklas men kommer fan inte på nåt,hehe....
Köpte påskfjädrar igår så nu fattas bara riset,ska gå ut i det fina vädret sen och ta lite så man får lite påskfint,så härligt med alla färger jue,man blir så glad!=)

Har ätit en mysig frukost ihop med gott bröd,ost,flingor,musli,yoghurt,kokt ägg(kommer jag lukta mysigt sen,haha:P)nyponsoppa till mig och kaffe till Niklas:P
Synd att man är sjuk annars kunde man ta sig en liten promenad i solen.....men det är väl inte så bra att vara ute tillsammans när vi båda är hemma från jobbet pga sjukdom,hehe....om nån skulle se oss menar jag,hehe:P
Är så sugen på mjukglass,var det redan igår så idag ska jag fan ha det,haha:P

Längtar till Rättviks marknad oxå,vi har ju Nellie den helgen så vi får se hur det blir...drygt att gå där med barnvagn....och barn,hehe;P
Så mysigt att vara där på våren och speciellt när det är fint och varmt väder vilket det faktiskt brukar:P


Går för övrigt runt med mina fula glasögon,haha...så skönt att slippa linserna ett tag,drygt att jag inte ser ett skit utan glasögonen,dom får duga även om jag ser dåligt i dom med:/
Har tid hos opikern på måndag,ska bli skoj å se om min syn har ändrats något och få nya linser,alltid lika skönt!=)
Har dessutom en fikadejt med Paula på måndag,ska bli trevligt,var inte igår jag träffade henne precis...tyvärr!


Nej nu ska jag umgås med min man som spelar Guitar Hero;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0