Irriterad!

Nu snöar det äntligen och det blir till och med vitt på marken...härligt!
Villa ha vinter nu med massa snö!!=)


Blir så jävla irriterad på en person som jag kallar XXX....fan vilken jävla idiot hon är,dom som känner mig vet vem jag menar,hehe:P
Hittar bara på en massa skit om Niklas som inte ens är sant!...(läser hennes blogg)
Finns det nån kille i världen som tar ansvar över sitt barn så är det han och han har aldrig valt bort henne,han är världens bästa pappa,skulle vara så stolt om han blev pappa till mina barn!=)
Hon är ju läskigt störd!!usch vilken hemsk människa XXX är!!
så jävla skönt att hon inte hör av sig så mkt längre....det gör oss sååå glada!=)


Håller för övrigt på att gå ner i vikt (försöker iaf:)
känns som om det går frammåt så det är skönt....tränar nästan varje dag med Niklas...hm? det där lät ju lite snuskigt,haha

Om jag går ner till min drömvikt 55kg till sommarn så gifter vi oss, har han bestämt,det är ju en bra anledning till att träna hårt för jag vill inget hellre än att gifta mig och dela mitt liv med han jag älskar mest!!=)


Ska träna lite nu bara för det;P...på med musik och kör hårt Anna:P...hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0