Blogg?

Yes,nu kommer mitt första inlägg i bloggen:P

Är ledig idag,sitter i soffan med mina sötnosar som sover,dricker grönt Te och kikar på våra bästa år,hehe:P
Fryser som fan,är så jävla kallt i lägenhetn...brrr!:(
Det har regnat hela dagen,kom lite snöblandat också...önskar att det kunde bli en riktigt vinter som det var när man var liten med massa snö,nu blir det ju inte vinter förren i Januari..suck! är ju så mysigt med en vit jul:)

Niklas min älskling var hemma på lunchen och åt,älskar när han kommer hem....I hate to be without him!!:(
Han gör mig till världens lyckligaste,trodde inte att man kunde vara så här lycklig,det är helt sjuk hur bra vi har det ihop,allt känns så jävla bra och så jävla rätt!:)
Det bästa är att jag vet att han känner och tycker precis likadant som jag,med han är jag säker på hans känslor,jag vet att han är galet kär i mig och det är en sån underbar känsla!!=)

Love you babe!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0