Sjuklingar.

Niklas kom hem vid halv 5 ungefär,vi la oss under täcket på soffan och somnade,jag vaknade typ 19.50,såg att Niklas inte låg kvar,han hade lagt sig i sängen...ingen av oss mår bra idag,skitdrygt!...tog en till Ibumetin och la mig sen i badet,kom nyss upp....Niklas ligger kvar i sängen.jag kikar på Göta kanal 2,haha...har inte sett den så jag ger den en chans iaf:P

Blev inge knäck idag heller som jag så gärna ville göra och nu på kvällen känner jag inte för att stå där en timme och röra,gör jag hellre mat,har inte ätit sedan halv 1....men vet inte om jag är skithungrig eller om jag mår illa:/
Gruvar mig som fan över att ringa och sjukanmäla mig i månn....usch fy fan!:(

Nej nu ska jag gå in till Niklas och fråga om han vill ha lite mat:P



Höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0