Mysig dag.

Har haft en mkt mysig dag idag fast jag vart sjuk,jobbade inte idag....dom verkade klara sig utan mig iaf:P
Mysigt att få vara hemma med Niklas,händer inte ofta att vi är det en hel helg....jag jobbar eller så har vi Nellie.
Inskaffat en julgran för 300 jävla spänn,helt sjukt dyrt!
Men man har ju den kvar i flera år iofs så det är ju billigt i längden:P

Tjänat 400:- idag på mina gamla slalompjäxor jag hade lagt ut på blocket....That's god=)
Har även klippt Niklas idag,blir såå snyggt varje gång!:P
I månn ska vi till Kupolen och köpa julklappar,sen ska vi klä granen och slå in julklapparna tillsammans,ska bli såå mysigt=)

Har äntligen gjort mer knäck,har inte smakat dom än(dom svalnar i kylen:)
Har även lite bilder idag...händer inte så ofta fast det är skoj med bilder:P





Snart klart =)




Niklas är världens sötaste som höll mig sällskap i köket:P
Älskar dig!!




mumma!!=)


Niklas är verkligen världens sötaste!
Han håller på med sina snowboardskor och ställer in sin snowboard(som jag köpte till han:)
sen provar han sina täckbyxor och jacka......undra om det är nån som längtar till backen??haha:P
Fan vad jag älskar han....han är bäst!<3


Nej nu ska jag provsmaka lite knäck,undra hur många dar dom räcker denna gång:P


Höres!:P

Kommentarer
Postat av: mela

mn ge rej.. när blir ja bjuden då???

2008-12-21 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0