Min älskade!!

Min kära Niklas har somnat i badkaret,så jävla söt....babade först tillsammans men jag gick upp,är ingen långbadare precis:P

Har jobbat idag,gick till jobbet (jag som ska gå ner i vikt...är det tänkt;P) gick i snö och slask,blev så jävla blöt om fötterna,var som om jag gick i ett hav med kallt vatten....men eftersom att jag är så smart av mig så hade jag med mig ett till par skor och strumpor....det var skönt=)
Gick bra att jobba....jag och Annika,vi är bäst!=)
Fick nya personalkläder...valde en jättefin lila tunika,hade min lila scarf till....det verkade ju vara snyggt eftersom att en tjej köpte precis likadant:P

Final i Stjärnor på is idag....MARKUS vann!!?? hur i helvete gick det till??!blir så arg bara jag tänker på de,haha:P

Nej nu ska jag gå och se om inte Niklas druknat i badet,hehe...tur att han är så lång att han aldrig kommer att komma under vattenytan,haha...my love!


Natti natt!

Jag och världens bästa pojkvän!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0