Måndag 22 December.

Idag är jag ledig och sjuk:(
Jag håller på med lite julstädning men det går inte så himla bra för jag pratar med Mela på msn och skickar bilder på Gizmo till henne så jag städar lite emellanåt när jag får ett ryck annars sitter jag fast här i soffan på min feta röv och då händer det inget och så blir jag arg på mig själv när det ser stökigt ut fast jag haft hela dagen på mig att städa....typiskt mig:P
Jag har iaf fixat disken och dammsugat,ska bara damma/torka av lite och hänga in kläder i garderoben sen är jag klar....har MTV på med surroundet och basen på...går ju mkt lättre att städa med musik,hög musik!:P

Idag sålde vi iväg dataskärmen vi hade lagt ut i blocket för 150:-...trodde igen ville ha den skiten,hehe:P
I månn ska jag till borlänge med Mela,ska bli så jävla kul...har saknat henne sååå mkt!
Finns ingen annan som henne,vi har så jävla kul ihop,synd man inte ses lite oftare:/


Igår hade vi en riktig mysdag jag och Niklas=)
Vi sov ut länge,åt frukost och tog det lugnt,spelade lite Guitar Hero och sen åkte vi till kupolen och köpte lite julklappar=)Stannade till vid Burger King på vägen hem och åt,var riktigt snöovänder på vägen hem.
När vi kom hem spelade vi lite mer Guitar Hero och sen packade vi upp julgranen och klädde den och slog in julklappar och åt knäck och godis,var så himla mysigt!=)
Kom i säng sent och jag kunde verkligen inte sova,har haft problem med sömnen i flera år men sen fick jag nåt naturläkemedel av mamma som jag tar innan jag lägger mig och det funkar skitbra men inatt låg jag vaken till 2 kanske....kanske beror lite på att jag är så förkyld oxå:(
sen vaknade jag efter 4 för det rasslade och dunkade till,trodde katterna hade haft ner granen först,gick upp och tittade ut i vardagsrummet och så sitter Lillkatten under granen som en liten ängel,haha:P
Vetefan vad det var som dunkade till....glad att det inte var granen iaf,hade inte vart såååå kul precis.

Fan vad ont det gör när jag hostar,känns som om hela halser rivs upp....aj,aj,aj:(
Ska ner på stan sen och hämta min julklapp från Indiska och köpa lite till Vincent och kolla på nåt till Nellie:P

Nu ska kika om diskmaskinen är klar och försätta städa innan Niklas kommer hem för då blir det inget,haha:P
Tänkte färga håret sen oxå....och spela Guitar Hero:P




Jag och världens bästa Mela på Kryssning:P




Gizmo är sööööt!:)


Hörs sen!
Ciao:P

Kommentarer
Postat av: heyy kooompiiis

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw va gullig du e min aldelles helt underbara vän=) du e såå goo.. längtar till imorgon=) förstå va kul vi ska ha!!!syns snart=)=) pusspussy på min bästa vän

2008-12-22 @ 20:48:56
URL: http://www.123minsida.se/gizmo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0