Ledig.



Är ledig och ensam idag...var ledig igår med...skitskönt=)
Det är ju så skönt att vara hemma och slappa,sova längre än vanligt och fixa med disk och övrig städning...yes I like it!:P

Vid 4 får vi Nellie,vi funderar på att åka hem till Åsa och Jerker så kan Nellie och Vincent leka lite=)
Var hem till dom igår en snabbis och hämtade lussekatter,kakor m.m  som mormor bakat till oss...sööt hon är!<3
sitter här med kakburken brevid mig,haha :P

Nej undra om man ska rycka upp sig och ta tag i disken och våra kläder som ligger överallt i sovrummet:P
Har för övrigt blivit bra på att motionera...enlig mig själv,haha....numera går jag till och från jobbet som iaf blir ca 1 timme tillsammans+att jag går hela dagarna på jobbet....var ju som sagt ledig igår men gick upp till Niklas jobb som inte är så nära,tog 25 min i rask takt....I´m good!=)
ska kanske lägga bort kakburken;P haha


Har MTV på Tv'n...vill gärna höra Britney's Womanizer och Lady Gaga's Pokerface:P


Miss you Darling!<3



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helena

Heeej, vart bor ni nu då? Vankas de fest runt jul? Kraam

2008-12-10 @ 20:45:36
URL: http://hhelena.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi bor i herrhagen nu,nästan vid statoil i slätta:P

2009-01-13 @ 14:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0