Julafton!

Vaknade vid halv 11,gick upp och öppnade paket med lillbrorsan,mami och papi,jag fick doftljus och ett par söta örhängen av han.
Hörde sedan att det lät ur byrån,haha....kikade och lyssnade men ljudet slutade men började  sen igen....såg att det var gnagt på pappren där i,haha....vi hade en liten husmus där,den var skitsöt!=)
Lyckades både filma och ta kort på den(lägger upp bild sen)....liten ljusbrun kropp men med lång svans,mamma tyckte den var skitäcklig,hehe....
Jag och pappa leker råttjägare men det går inte så bra,den är ju så snabb men jag var nära en gång iaf,men nära skjuter igen hare,hehe...
Pratade med Niklas förut idag,åååååh vad jag saknar han min älskling!:(

ska snart hoppa in i ducshen och fräscha till mig innan Åsa,Jerker,Vincent och mormor kommer och ska äta för sen ikväll åker vi till släkten i Grycksbo:P


Uppdaterar mer senare:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0