Mest skit...

Har jobbat så himla mycket nu i veckan så jag har inte tid med nånting annat...som att skriva här tex.
Jobbar ju till 18-19 verje dag...kommer hem,lagar mat och sen är man skittrött och lägger sig och sover,så ser mina dagar ut.

Är ledig idag,så jävla skönt,synd bara att jag har blivit sjuk under natten,ont i halsen,förskyld och allmänt seg,har kanske feber....Niklas känner likadant:(
Han var hem på lunchen och åt,somnade på soffan och såg faktiskt sjuk ut,gav han en Ibumetin innan han åkte tillbaka till jobbet och den verkade ha hjälpt,pratade med han för inte så länge sen och lät och kände sig mkt piggare så det är ju bra:)

Ska jobba i månn egentligen....men jag är ju sjuk och det värsta är att jag vågar inte ringa och sjukanmäla mig för då blir det väl ett jävla liv där....tycker inte om att gå dit längre,MÅSTE skaffa ett nytt jobb nu snart innan jag bryter ihop helt....tråkigt och jävligt jobbigt att känna så för det är ju roligt jobb jag har,det är  människorna som gör att jag inte vill vara där.
Älskar att jobba med Elin och Annika iaf,vi har skitkul ihop....Annika ska ta tjänstledigt i januari och kanske ska säga upp sig för det är så mkt skit där...då har jag bara Elin kvar.
Praktikanten Sofia slutar idag dessutom,tråkigt det med.
Har ångest varje gång jag måste dit....men ska söka jobb som faaan nu!,jag måste:P

Igår efter jobbet så tog jag bussen hem(brukar annars gå)
Såg att Psykogirl(Niklas ex och mamma till hans barn...tyvärr!)oxå väntade på bussen.
Blev fan lite nervig nät jag såg henne,haha
Gick iaf på bussen och stirrade in i hennes ögon,hon såg ju måttlgit glad över att se mig,haha!!
Läser ju hennes blogg,både jag och Niklas utan att hon vet om det:P
Igår hade hon hade hon ett inlägg som hette:Såg den fula ankungen....antar att det var mig hon menade,haha!
Så tråkigt att hon hade lösenordskyddat den så jag kunde inte läsa vad det stog....varför skriva blogg om inte alla får läsa??

Ska ta ur disken ur maskinen och ställa in mer,hade så jävla mkt disk idag,orkar ju inte göra nåt åt det när man kommer hem så sent på dagarna så det har stått länge nu....Thank god for the diskmaskin!!=)
Funderar på att göra mer knäck sen....gjorde ju förra veckan men det försvann på 2 dagar,Niklas älskade dom och jag med,haha:P




Längtar till min älskling kommer hem,han gör mig så glad,har aldrig kännt så här för nån förrut,han är perfekt!!!
Älskar han såååå jävla mkt att jag blir galen bara jag tänker på det,sen gör det ju inget att han är  den snyggaste och sexigaste killen jag sett,haha!! ;P


Hörs sen!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0