Dan före dopparedagen:P

Haft en bra dag med Mela idag=)
Hon och jag tog bussen till Kupolen 10 i 10....träffade lite killkompisar där,kul och träffa dom...var nog i somras senast...
Köpte julklapp till Vincent och Nellie och så saker till mig och Niklas och ett par nya skor och en vit huvtröja till mig:P
Mela köpte julklapp till Wilma och 2 par skor till sig själv och ett par täckbyxor.
Åkte hem halv 3,jag var så jävla trött så jag somnade till några gånger på bussen,hehe...mupp som man är:P
Missade bussen hem från stan för jag skulle hinna ta ut pengar innan och mela skulle in på HM först....gick och slötitta på stan medans vi vänta på andra bussen....Niklas ringde och han hämtade mig och Mela tog bussen hem till sig.
Sååå himla kul att träffa henne igen,har så kul ihop och har så mkt roligt att berätta....vi får sluta jobba så mkt och ses oftare:P...love you my friend!=)

När vi kom hem packade vi julklapparna som Niklas skulle ha med sig ner till Sthlm,usch vad det var tråkigt att veta att han skulle åka ifrån mig över jul:(
Mamma hämtade mig efter att Niklas åkt.
Jag är ju sjuk så jag är hemma i Bjurs nu....har ätit en julskinkemacka....eller jag åt nog 5,haha...mmm I love it!:P
Fick nästan panik nån minut efter att han åkt,ville ringa säga att han fick vänta och hämta mig,hehe....saknar han sååå otroligt jävla mkt,min älskling!:(
Har skickat mms och massa sms och pratat i telefon och på msn.....vi är verkligen skitkära i varandra och lite ovana att vara ifrån varanda så här"länge":P

Mamma har bullat upp med julpapper och snören m.m brevid mig och vill att jag ska slå in lite julklappar så jag ska se till att göra det nu snart:P
så skönt att ta med sig datorn,sitter i sängen med den kikar på Tv:P

Fy då vad jag har ont i halsen,gör så himla ont när jag får en hostattack och så är jag så himla hes,får ta i från tårna om jag ska få fram nåt ljud ens,lite drygt
Pappa har bränt båda Britneys album åt mig som jag ville ha så nu ska jag lyssna lite på hennes nya albumet Circus och slå in julklapparna:)


God Jul :)


Älskar och saknar dig sååå mkt min älskling!!!
Du och jag för alltid!<3





Anna & Niklas för alltid!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0